سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کار با موبیکسو

آموزش کار با موبیکسو

 

آخرین ورژن mobixo

 

دانلود موبیکسو برای اندروید - mobixo - فارابی

 

Mobixo برنامه ای برای خرید و فروش سهام و اطلاع از قیمت و اخبار بازار بورس است. با آموزش کار با موبیکسو می توانید از همه امکانات سامانه فارابیکسو کارگزاری فارابی در قالب نرم افزار استفاده نمایید. دانلود برنامه فارابیکسو برای اندروید و آیفون یکی از برترین اپلیکیشن های معاملات آنلاین بر روی تلفن همراه شماست. دانلود موبیکسو اندروید برای مشتریان محترم کارگذاری فارابی این امکان را فراهم می کند که با سرعت مناسب این نرم افزار و قابلیت های آن هیچ فرصتی در بازار را از دست ندهند.

 

دانلود برنامه موبیکسو برای اندروید وآیفون حاصل تلاش تیم حرفه ای و متخصص پس از صرف ساعت ها زمان و البته با مشاوره ی بهترین کارشناسان معامله و اقتصادی طراحی و اجرا گردیده است. موبیکسو با ظاهری مینیمال، نصب سریع و آسان، مصرف بهینه منابع گوشی و سرعت اجرای بالا هم اکنون در اختیار مشتریان محترم کارگزاری فارابی قرار دارد. با موبیکسو قادر خواهید بود در هر لحظه و مکانی به راحتی معامله کرده و هیچ فرصتی را در بازار از دست ندهید.

 

دقیق و کاربردی

برای طراحی موبیکسو صدها نفر ساعت کار مطالعاتی انجام داده‌اند و نظرات ده‌ها معامله گر حرفه‌ای بازار سرمایه در طراحی موبیکسو لحاظ گردیده‌است.

 

همگام سازی لحظه‌ای

فرقی نمی‌کند شما از فارابیکسو استفاده کنید یا موبیکسو تمامی اتفاقات و خرید و فروش‌های حساب کاربری شما به صورت لحظه‌ای در تمامی روش‌های ترید همگام‌سازی می‌شوند.

 

تجربه کاربری

موبیکسو با بررسی‌های بسیار و منطبق با اصول علمی طراحی شده است. از این رو کاربر در استفاده از موبیکسو حس لذت بخشی را تجربه میکند.

گزارش‌ها و اعلان‌ها

موبیکسو گزارش‌های دقیق در مورد خرید و فروش و پرتفوی شما تولید میکند و همچنین اعلان‌های لحظه‌ای مربوط به سهام شما را اطلاع رسانی میکند.

 

نسخه اختصاصی

موبیکسو برای سیست عامل‌های Android و iOS به صورت اختصاصی توسعه می‌یابد.

 

سرعت و پایداری

نسخه اختصاصی و کدنویسی مبتنی بر آخرین امکانات سیستم‌عامل‌ها موجب اجرای بسیار سریع و پایدار موبیکسو می‌شود.